Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

Ο Παΐσιος , οι εβραίοι και ο εχθρός διάβολος.

Εισαγωγή
Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου:

-Είπα σε κάποιους γιατρούς που συζητούσαν για την αναισθησία που κάνουν στις εγχειρήσεις:

«Του πειρασμού η αναισθησία έχει άσχημες επιπτώσεις στον άνθρωπο, ενώ αυτή που κάνετε εσείς βοηθάει».


Η αναισθησία του διαβόλου εϊναι σαν το δηλητήριο που ρίχνει το φίδι στα πουλιά η στα λαγουδάκια, για να παραλύσουν και να τα καταπιή, χωρίς να αντιδράσουν.


Ο διάβολος, οταν θέλη να πολεμήση έναν άνθρωπο, στέλνει πρώτα ένα διαβολάκι «αναισθησιολόγο», για να κάνη τον άνθρωπο πρώτα αναίσθητο, και μετά πηγαίνει ο ϊδιος και τον πελεκάει, τον κάνει ό,τι θέλει... Άλλα προηγείται ό... «αναισθησιολόγος».

Μας βάζει ένεση αναισθησίας και ξεχνούμε.
Να, βλέπεις, οι μοναχοί υποσχόμαστε «υβρισθήναι, χλευασθήναι κ.λπ.», και τελικά, ό πειρασμός μερικές φορές μας μπερδεύει και κάνουμε τα αντίθετα από αυτά που υποσχεθήκαμε. Αλλιώς ξεκινάμε και αλλιώς καταλήγουμε. Για αλλού ξεκινήσαμε να πάμε και αλλού πηγαίνουμε.
Δεν προσέχουμε.
Δεν σάς έχω πει παραδείγματα;
Παλιότερα, στην Κόνιτσα δεν υπήρχε τράπεζα. Αναγκάζονταν οι άνθρωποι να πάνε στα Γιάννενα, όταν ήθελαν να πάρουν κανένα δάνειο.
Κυρίως Θέμα
Ξεκινούσαν λοιπόν μερικοί από τα γύρω χωριά και πήγαιναν εβδομήντα δύο χιλιόμετρα με τα πόδια, να πάρουν δάνειο, για να αγοράσουν λ.χ. ενα άλογο.
Τότε, αν κανείς είχε ένα άλογο, μπορούσε να συντήρηση την οικογένεια του.
Έκανε ζευγάρι με το άλογο κάποιου άλλου και όργωνε.
Μια φορά ξεκίνησε ένας να πάη στα Γιάννενα, να πάρη δάνειο, για να άγοράση ένα άλογο,
να ὸργώνη τα χωράφια του και να μην παιδεύεται να σκάβη με την τσάπα.
Πήγε λοιπόν στην τράπεζα,πήρε το δάνειο και μετά πέρασε και από τα εβραίικα μαγαζιά και χάζευε.

Τον έβλεπε ό ένας Εβραίος, τον τραβούσε μέσα. «Πέρνα μέσα, μπάρμπα, έχω καλό πράγμα!».
Έμπαινε εκείνος μέσα, άρχιζε ό Εβραίος να κατεβάζη τα τόπια από τα ράφια.
Τα έπαιρνε,τα τίναζε.«Πάρ' το, του έλεγε, είναι καλό, και για τα παιδιά σου θα σου το δώσω πιο φθηνό».
Έφευγε άπό τον έναν, προχωρούσε παραπέρα, χάζευε σε άλλον. «Έλα, μπάρμπα, μέσα, του έλεγε ό Εβραίος, θα σου το δώσω πιο φθηνό». Κατέβαζε τα τόπια, τα άνοιγε, τα άπλωνε. Ζαλίστηκε στο τέλος ό καημένος. Είχε και λίγο φιλότιμο, σου λέει «τώρα τα κατέβασε τα τόπια, τα άπλωσε...», και δήθεν «για τα παιδιά του πιο φθηνό», έδωσε τα χρήματα που είχε πάρει από την Τράπεζα και αγόρασε ένα τόπι πανί, αλλά και αυτό ήταν χωνεμένο! Μα και ένα τόπι πανί τι να το κάνη; Και ένας πλούσιος δεν έπαιρνε ένα τόπι πανί έπαιρνε όσο του χρειαζόταν.


Τελικά γύρισε στο σπίτι με ένα τόπι σάπιο ύφασμα! «Που είναι το άλογο;», τον ρωτάν.
«Έφερα ύφασμα για τα παιδιά!», λέει. Άλλα τι να το κάνουν τόσο ύφασμα; Χρεώθηκε εν τω μεταξύ στην τράπεζα, και άλογο δεν πήρε παρά ένα τόπι πανί χωνεμένο. Άντε πάλι να πηγαίνη να σκάβη με την τσάπα στα χωράφια, να δυσκολεύεται, για να ξεχρεώση το δάνειο! Αν αγόραζε άλογο, θα επέστρεφε και καβάλα, θα ψώνιζε και λίγα πράγματα για το σπίτι του και δεν θα σκοτωνόταν να σκάβη με την τσάπα! Άλλα για να χαζεύη στα μαγαζιά τα εβραίικα, είδατε τι έπαθε;
Έτσι κάνει και ό διάβολος, σαν τον πονηρό έμπορο σε τραβάει από 'δώ, σε τραβάει από ‘κει, σου βάζει τρικλοποδιές, και τελικά σε καταφέρνει να πας εκεί που θέλει εκείνος. Για άλλου ξεκινάς και αλλού καταλήγεις, αν δεν προσέξης. Σε ξεγελάει και χάνεις τα καλύτερα χρόνια σου.

http://www.impantokratoros.gr/gpaisios_logos_anaisthisia.el.aspx 

Η παραπάνω ιστορία έχει πολλά κλειδιά για την εξήγηση των καταστάσεων που ζούμε και σήμερα.

Βέβαια η διήγηση για τα δάνεια τοποθετείτε χρονικά μετά την επανάσταση του 1821 όταν η Ελλάδα ξεκινούσε από την καταστροφή να γίνει κάτι …
τι ; χώρα ; κράτος; έθνος; …. ίσως όλα αυτά μαζί…
και τα λεφτά για να δίνουν δάνεια οι τράπεζες ήταν από τα γνωστά εβραιοαγγλικά δάνεια.

Έχουμε λοιπόν έναν αγρότη που θέλει άλογο, έναν εβραίο που φτάνει μέχρι την ‘άγρα’ πελατών για να πουλήσει υφάσματα και μιαν απελπισμένη οικογένεια από τη διαολεμένη κατάσταση που οδήγησε στο χρέος.
Τι φταίει ;
Είναι μόνο η πνευματική ανεπάρκεια του αγρότη που οδήγησε στην εμπλοκή;



Είναι φανερό βεβαίως ότι και ο εβραίος έχει ξεφύγει κάπως αν μπορούμε να τον καταγγείλουμε για άγρα.
Σίγουρα όμως η ευθύνη βαραίνει τον αγρότη που αντί να πάει να πάρει το άλογο ‘αισθάνθηκε’ άνετος με το ‘φρέσκο χρήμα’ και ‘σκέφτηκε’ να κάνει και μια βόλτα για να ‘δει’ τα πράγματα από τη ‘θέση έχοντος’.
 Ο αγρότης πια έχει γίνει αυτόβουλο θύμα αυτού που λέμε σήμερα μάρκετινγκ, επιθετική διαφήμιση , καταναλωτική κοινωνία ,υπερκατανάλωση.
-Ένα πρώιμο 'θύμα μόδας' (φάσιον-βικτιμ) που με τη συνέργια του ‘εξ’ πιάστηκε μόνος του στο δίχτυ .
Όμως ας δούμε τα πράγματα από τη πνευματική τους πλευρά.
Πως δηλαδή ο ‘εξ’ ρίχνει με το ‘φρέσκο χρήμα’ ως αναισθητικό;

   Το ‘φρέσκο χρήμα’ τυπωμένο από τις εβραιο-αγγλικές τράπεζες , ματωμένο από μάχες και αδικίες πολλές , μαγεμένο σε ‘μασονικές στοές’ υπό τους κακόηχους ήχους των παρα-τελετών , είναι και αποδεδειγμένα δυνατό αναισθητικό.

Συμπέρασμα του  ΑΚΕ:
Ποτέ δεν στηρίζουμε τη σιγουριά μας στο χρήμα αλλά στον Θεό
21-7-2012




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου